Ga naar de inhoud

Onze 'why'

Onze 'why'

Why

Positieve verandering versneld teweegbrengen

How

Enkel projecten of klanten met een positieve impact

What

Strategie, branding, UX, service design en design

Deel je onze visie? Let’s talk !

Team

Team

placeholder

Michael Boschmans

Co-founder & Strategy/Innovation Director

Michael combineert de design thinking en scaling lean methodologieën om sterkere business modellen, strategieën, merken en services te co-creëren. Hij gelooft sterk in het principe van 'business as a force for good' en houdt van voetbal, reizen (Latijns-Amerika!) en lange wandelingen in de natuur met zijn fantastische vrouw en dochter.

Kristien Van WIlderode

Kristien Van Wilderode

Art Director & UX designer

Kristien is een Art Director, UX Designer en illustrator met een solide kennis van front-end development. Al die creatieve skills gebruikt ze graag om concepten en ontwerpen te creëren die de ervaring van gebruikers verrijken. In haar vrije tijd loopt, tekent en gamet ze. Als ze niet aan het knuffelen is met haar huisdieren, tenminste.

Janao

Janao Denys

Product & Service Designer

Janao ontwerpt producten en services die een positieve verandering voor de gebruiker teweegbrengen. Producten en services die de ervaring, routine en hopelijk zelfs het leven van hun gebruikers een pak aangenamer maken. En om dat te kunnen doen stelt ze altijd de gebruiker centraal in haar designproces.

Daphne Fecheyr-Lippens

Daphne Fecheyr-Lippens

Nature-centered designer & biomimicry experte

Biomimicry heeft Daphne in staat gesteld de wereld vanuit een ander perspectief te bekijken: een waarin mensen deel uitmaken van de natuur. Ze gebruikt haar passie voor duurzaamheid, systeemdenken en ondernemerschap om meer toekomstbestendige en planeetvriendelijke innovatiestrategieën te ontwikkelen.

Als ze niet aan het filosoferen is, zoekt ze graag avonturen op in het water, op het strand of in het bos.

Diana Jazmin De Schutter

Diana Jazmin De Schutter

Business Development & B Corp Expert

Diana is geboren (in Los Angeles) om mensen te helpen. Ze reisde de wereld rond om de individuele noden in verschillende culturen te leren kennen. En naast haar expertise in business development, weet ze ook perfect wat het betekent om een B Corp te zijn en worden. Ze werkte zelfs voor B Lab in Toronto.

In haar vrije tijd kijkt ze graag naar films, probeert ze haar familie en vrienden te overtuigen om yoga te doen en gaat ze op zoek naar haar volgende avontuur.

Jeroen

Jeroen Callewaert

Co-founder & Creative Director

Jeroen heeft een ruime expertise in een brede waaier aan disciplines zoals branding, communicatiecampagnes, advertising, UX, digitale innovatie en service design. Hij gelooft sterk in de kracht van human-centered design om dingen te creëren die mensen effectief nodig hebben. Hij houdt van plantaardige voeding, fietsen en wandelen in de natuur met zijn vriendin.

manifesto

manifesto

Sterke merken en organisaties zijn niet alleen bezig met winst voor zichzelf, maar ook voor de maatschappij. Zij begrijpen dat een organisatie een positieve impact op de maatschappij kan – en moet – nastreven.

  • Zij zetten mensen voorop. Altijd.
    Zij zoeken geen probleem voor een oplossing, maar een oplossing voor een probleem.
  • Zij inspireren, wakkeren emoties aan en doen verlangen. Zij geven goesting.
    Zij zijn authentiek en transparant. 
    Omdat ze het kunnen en willen, 
    niet omdat ze het moeten.

Onze focus ligt voor de volle 100% op het creëren en bouwen van dat type merken en organisaties. Die waar wij warm van worden en de maatschappij beter van wordt.

  • We maximaliseren hun impact
    met oplossingen die mensen willen
    en ervaringen die mensen raken.
  • We begrijpen vooraleer we bouwen.
    Want het verschil zit ‘m vaak in de details.
    En het leven is veel te kort
    om dingen te bouwen
    waar niemand wakker van ligt.
  • We experimenteren, we itereren en we leren.
    Continu.
  • We challengen, we versimpelen en we co-creëren.
     

we are quest

Breng je idee tot leven met onze Brewery

Tegen 2025 willen we bij Quest 5 impactorganisaties mee helpen oprichten. We hebben zelf best wel enkele ideeën, maar we zijn altijd op zoek naar ondernemers met een briljant idee om de wereld te verbeteren.

ONTDEK THE BREWERY

Laat je inspireren

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang geregeld inspirerende inzichten, tips en updates over onze studio.